Friday, August 22, 2008

Gemuruh jiwaaaaaaaa ahhh tensen sungguh aku ngan lagu ni

Hah dah brape kurun tak hapdet... Ni sbnaqnya kerja zaman batu dulu... Aku lupa pasal blog ni.. hahaha...

Nah aku pes sejibik lirik lagu Gemuruh oleh abang suparman kita iaitu si Faizal Tahir tu.. aku nyampah ngan lagu ni sebab aku nyampah ngan LGMyStarz tu ke hape tah. Layan je la.

Faizal Tahir - Gemuruh

Gemuruh Lirik :-

Bila bertalu rentak di kalbu
Hasrat yang tersirat semakin ku buru
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

Bila bertalu rentak di kalbu
Hasrat yang tersirat semakin ku buru
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

Ungkapan ini bukan sekadar bermimpi
Segalanya pastikan terbukti nanti

Ulang :
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa


Nah aku letak skali videonye... Sekian saje hapdet zaman batu.

No comments: